Кардинальна модернізація системи освіти в Україні відповідно до політичних, соціально-економічних, культурних трансформацій, світових тенденцій глобалізації та інтеграції, зміни світоглядної парадигми вимагає висококваліфікованого, конкурентоспроможного педагога. У зв’язку з цим зростають вимоги до професійної підготовки педагогів, які повинні забезпечувати гармонійний розвиток дітей, створюючи міцну основу для їхнього подальшого зростання та освіти.
Інтегрування національної системи освіти в європейський освітній простір зумовили необхідність пошуку та реалізації новітніх підходів до забезпечення якісно нового рівня професійної підготовки педагогів на засадах збереження національних надбань та використання кращих зразків світового досвіду, про що наголошується у сучасних програмних документах України, зокрема, Законів України «Про освіту», "Про дошкільну освіту", Концепції "Нова українська школа".
Великий педагогічний потенціал міститься в зарубіжних системах освіти, які мають свою історію, традиції. Їх вивчення і виокремлення найкращого досвіду може позитивно впливати на організацію та розвиток дошкільної освіти в Україні.
Представляємо Вам аналіз європейських систем дошкільної освіти.
Натисніть сюди, щоб переглянути аналіз європейських систем професійної підготовки педагогів